13. joulukuuta 2015

KIIREINEN (?)

Heippa! Aattelin vielä ennen lähtöä palata hieman "normaalimman" postauksen parissa. Tää koko päivä on ollut yhtä tekemistä ja nyt kun on jo valmiiksi saanut kaikkea aikaan, niin luultavasti viimeinen päivitys vielä ennen lähtöä tähän iltaan saa kruunata tän sunnuntain. En varmaksi sano, että onko tää viimeinen, mutta näillä näkymin joo. Mitäs mä oon tehnyt tänään? Nukuin myöhään Eeron kanssa. Sit käytiin kuvailemassa, kun oli niin kivan näkönen sumu. Käytiin kuvailemisen jälkeen salilla ja sit tein koulujuttuja. Kävin äitin kanssa pyörimässä Hämeenlinnassa hakemassa viimeiset tarpeet ja tavarat ennen Ranskan reissua ja Eerolle joululahjan. Sain tehtyä koulujutut loppuun, pyykkäsin ja samalla tein huomisen esitelmän loppuun. Kyllähän sitä aika paljon on saatu aikaan, pitkästä aikaa!
13122015b
Muuten mun viikonloppu meni just niinkun halusinkin sen menevän. Rento ja vietin paljon aikaa Eeron kaa. Jotenkin, vaikka oonkin siellä Ranskassa vaan 4 päivää, se stressaa paljon. Sain viikonlopun aikana vihdoin kirjoitettua puhtaaksi mun suunnitelmat sinne Euroscolaan ja päätettyä asun sinne. Jotenkin kaikki tuntuu nyt vaan pyörivän sen ympärillä, kuten varmaan ootte huomannut täälläkin. Pää surisee vaan ajatuksia, että mitä pitäisi vielä muistaa tehdä ja mitä pitäisi muistaa sanoa. Miten yks neljän päivän reissu voi stressata näin paljon? Eilen illalla just ennen kun mentiin Eeron kanssa nukkumaan sanoin: "Mä en tiiä ootanko vai pelottaako mua enemmän se lähtö sinne  Ranskaan". Se on mun olotila lyhyesti ja ytimekkäästi. Stressaa, jännittää, mutta samaan aikaan semmonen vilpitön odotus. 
13122015a
Mun päivät ennen sitä reissua ens viikolla on jo nyt aikalailla suunniteltu täyteen. Maanantaina mulla on reenit ja sitten pitäis alottaa enkun kirjotelma ja lukea enkun sanakokeeseen. Tiistaina mun pitäis kirjoittaa se enkun kirjotelma loppuun ja ruveta pakkaamaan. Haluisin myös keretä käymään salilla ja nähdä parastakaveria. Maanantaina ja tiistaina yritän myös saada tehtyä läksyt kaikista aineista ja rästitehtävät reissun takia. Myöskin mun mielipiteiden ääntämisen hiominen Euroscolaan kuuluu ens viikon alkuun.  Keskiviikon oon täysin pyhittänyt siihen, että pakkaan loppuun ja sitten oon Eeron kanssa ja rentoudun vielä kunnolla ennen lähtöä. Ainakin yritän pyhittää sen päivän siihen. Jätän reenitkin sillon väliin, koska yksinkertasesti en voi lähteä sinne Ranskaan jos oon joutunu juoksemaan ja menemään ees taas kokoajan. Plus, mulla on peukalon ja nyt myöskin polvien kanssa ollut ongelmaa, joten välttääkseni extra-ongelmat siellä Ranskassa, jätän reenit väliin. 
Tää oli ehkä vähän sekavahko postaus, mutta se kertoo hyvin tän hetkisestä olotilasta! Toivottavasti teillä on hyvä ja ihana ensiviikko! Ainakin täälläpäin alkaa joululoma ensiviikolla. 
-Pilvi
13122015c
ps. Onneks mulla on tälläinen ihana ihminen, joka pakottaa välillä rentoutumaan, kun oon itse niin joka paikkaan menossa! ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoikaahan asiallisesti, kiitos :-)