24. joulukuuta 2015

HUOM! HUOM! HUOM!

Moikka! Sellaista ilmoitusluontoista asiaa, että oon vaihtamassa mun osoitetta tähän blogiin. Tuo vanha on ollut jo koko mun tämän blogihistorian ajan ja siinä on kirjoitusvirhekin, joten nyt vihdoin päätin että vaihdan sen. Osoite vaihtuu ensi sunnuntaina, eli 27.12.2015 ja se tulee olemaan: pilvipikivirta.blogspot.fi
Osoite vaihtuu sen takia, että tuo ei ole enään mun blogin nimi ja toi sopii kaikkien kanssa. Ja sen takia ilmoitan sen näin etukäteen, että löydätte jatkossakin tienne tänne mun blogiin.
Ja vaikka kello onkin jo aika paljon niin haluan vielä toivottaa jokaisella ihan mahtavaa ja ihanaa joulua!!♥ Toivottavasti teillä on/oli ihana ja rento joulu. Meillä ainakin on jo pukki käynyt, syöty ja lahjat avattu. Mutta pidetään tää postaus nyt lyhyenä ja me palaillaan myöhemmin mun joululahjojen, ranskan ostoksien ja muiden uusien kivojen postauksien parissa. ;-)
-Pilvi
2015-24-12--15-10-49

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoikaahan asiallisesti, kiitos :-)