29. joulukuuta 2015

RANSKAN OSTOKSET, JOULULAHJAT & JOULUOSTOKSET

Mä oon nyt viimeisen kuukauden aikana ostanut ja saanut tosi paljon uusia juttuja. Meinasin aluksi tehdä Ranskan ostokset erilleen näistä muista, mutta ne mitä ostin sieltä oli perjaatteessa mun joululahjoja, joten siksi nää kaikki on nyt läntätty samaan postaukseen.  Oon ihan älyttömän innoissaan ja kiitollinen kaikesta mitä tässä on, ja myöskin niistä joita en mahuttanu tähän nyt mukaan. 
1
2
3
4
5
Ensimmäisenä hirveä kasa erilaista kosmetiikkaa. Ranskasta hamstrasin paljon Kikon juttuja, koska oon kuullut niistä niin paljon hyvää ja päätin nyt sitten testata. Nyt kun oon tässä pari viikkoa näitä tuotteita kokeillut, niin täytyy myöntää, että ainakin nää tuotteet on kyllä mun mielestä sen kaiken hehkutuksen arvoisia! Ostin Kikolta myös kaksi sivellintä, mutten viitsinyt kuvata, kun ne on jo niin likaset. Ostin Ranskasta myös mulle ihan täysin tuntemattomalta merkiltä (Peggy Sage) pari juttua, kynsilakan ja huultenrajauskynän, joita en oo vielä kerennyt kummemmin kokeilla. Kuten huomaa, mulla iski pieni villitys tohon viininpunaisen sävyyn. Yhtenä iltana löydettiin parin kaverin kanssa jokaisen tytön unelmakauppa! Nimittäin "Saga", jossa oli erittäin halvalla todella paljon erilaista kosmetiikkaa. Mä nappasin mukaan Evoludermin hius- ja kasvonaamion, Noten peitevärin ja Bourjosin ripsivärin. Kaikkea muuta, paitsi ripsiväriä oon kokeillut ja tykännyt paljon! Paikallisesta "Anttilasta" löysin vielä tuon paletin, jota oon jonkin verran testaillut ja tykännyt. Mun mielestä hyvä paletti 20 eurolla!  Joululahjoista tuli vielä kasvojenhoitotuotesarja, ja taustalla näkyvä peili on eilen ostettu  Clas Ohlsonilta! Sit oon myös itse ostanut täältä Suomesta ton Lumenen kuorinnan ja We care iconin huultenrajauskynän. Tuo "Sonya" huultenrajauskynä on Foreveriltä tilattu ja se tuli postista tässä joulukuun alussa.
6
9
13
Nyt joulun aikaan oon saanut ja ostanut ihan älyttömän kasan erilaisia sukkia! Tosta sukkakuvasta yhdet (noi siniset pörrösukat) oon ostanut itse (H&M, Ranska) ja muut sain joululahjaksi kummitädiltä ja pukilta. Noiden lisäksi sain tavallisia sukkia, joita en nyt mahduttanut kuvaan. Noi kummitädiltä saadut ja mun ostamat pörrösukat on tullut ihan mun vakkariasusteeksi. Mulla ei oo ollut moneen vuoteen pörrösukkia, mutta nyt niitä on. Ostin eilen noi kaks cubuksen toppia, koska oon käyttänyt mun edellisiä kahta valkoista tollasta ihan älyttömän paljon. Ja tuo ihan täydellisen kokoinen kahvikuppi on kummitädiltä, samotein H&M lahjakortti, jota en ottanut nyt kuvaan. Sain joulupukilta myös ton ihanan valkoisen aamutakin, joka on ollut nyt kovassa käytössä! Ranskasta ostin H&M:ltä noi "pehmoyöhousut", jotka mun oli pakko käydä ostamassa, kun testasin kaverin pehmohousuja. 
7
10
11b
12
Ranskasta ostin mulle ihan uudelta vaatemerkiltä (Pimkieltä) noi siniset farkut, jotka on ihan älyttömän pehmoset ja mukavat. Sit noi mustat on Pull & Bearilta ja niissä on polven kohdalla reiät ja on myöskin tosi mukavat! Sain joulupukilta ton Adidaksen t-paidan ja verkkatakin, ja pukki taitaa tietää hyvin, mistä vaatemerkistä tykkään ;-) Myöskin pukki toi tuon harmaan pitkän pörröisen neuletakin, jota oon käyttänytkin jo pariin otteeseen.  Ostin  ton toisen t-paidan Ranskasta, Pull & Bearilta ja myöskin ton viininpunaisen paidan Stradivariukselta, myöskin näitä oon jo käyttänyt. Ostin Ranskata myös H&M:ltä mustan vyön, mutten ottanut sitäkään nyt kuvaan. 
8
14
Vielä viimisimpänä, muttei vähäisimpänä pari juttua. Eerolta pyysin salikassia ja myöskin sain ihan älyttömän nätin ja kivan salikassin, joka pääsee heti kovaan käyttöön Tammikuun alusta, kun alotan taas tän mun pienen parin viikon tauon jälkeen kunnolla urheileen. Ostin ton huivin Ranskasta, Pimkiestä, ja oon käyttänyt sitä tosi paljon. Se on iso ja pehmeä, eli just täydellinen talveen!

Tässä nyt jos jonkin moista uutta tavaraa ja juttua, nyt ei oo ainakaan tarvetta kaupoille hetkeen! Multa jäi nyt kuvista vielä muutamia juttuja, etenkin se hirveä kasa syötävää ja herkkuja, jota oon saanut ja ostanut, mutta eiköhän tässä ollut jo ihan tarpeeksi nähtävää... Toivottavasti tykkäsitte
-Pilvi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoikaahan asiallisesti, kiitos :-)