6. joulukuuta 2015

Long time no see

Voi ei, mistähän sitä edes alottas. Mulla on jo ainakin kuukauden ajan poltellut takaraivossa ajatus, että pitäiskö mun kirjoittaa vielä. Alottaa uudestaan puhtaalta pöydältä vai jatkaa vanhaa, siitä mihin oon jäänyt. Mulle on tapahtunut ja sattunut vaikka mitä viime keväästä. Ja ajattelin, että rupeen pikku hiljaa taas kokeilemaan ja katsomaan, että onko musta tähän vielä. Sen verran se on kuitenkin poltellut, että nyt mä päätin kokeilla. Enhän mä siinä mitään menetäkkään, eiks niin?
Aloitetaan ihan perus kysymyksestä; Mitä mulle kuuluu? Mulle kuuluu oikeestaan tosi hyvää. Kaiken näköistä on tulossa, on tapahtunut ja kaiken näköistä mä oon tehnyt.Edelleen harrastan jalkapalloa, opiskelen, seurustelen ja kuvailen.
 Mä aloitin lukion tänä syksynä. Millaista se on? Lukio on oikeesti tosi rentoa, jos vaan ei oo omassa asenteessa ongelmia. Jos vaan jaksaa opiskella ja jaksaa yrittää ja tehdä unelmiensa eteen töitä, ja varsinkin jaksaa joka päivä tehdä ne kouluhommat. Ja yks asia, mistä mä oon ihan älyttömän innoissaan: Mä tanssin vanhat jo tänä vuonna! Tanssin ne siis, koska tanssin ne mun poikaystävän kanssa, joka on 2 vsk.  Mä voisin lukioon ja lukio-opiskeluun paneutua erikseen omassa postauksessaan, jos tästä hommasta syntyykin jotain ihan hyvää.
Mä lopetin mun rakkaassa koko jalkapallourani kestäneessä Padossa. Luovuin mun turvallisesta kasvatti joukkueesta, jossa pelasin vuosia. Miltä se tuntui/tuntuu? Se oli aluks oikeesti ihan älyttömän pelottavaa ja outoa, monella tapaa uutta ja vierasta. Ajan myötä oppi olla ajattelematta sitä jatkuvasti ja ajan myötä se tunne, että "petin joukkueeni" häipyi. Sen sijaan aattelen, että nyt mulla on oikeesti aikaa ja voimia keskittyä niihin asioihin mitkä oikeesti on kaiken vaivan ja ajan arvoisia tällä hetkellä. Padon sijaan keskityn Härmään. Noustiin tänä syksynä B:n ykköseen! Ja ens keväänä ois vastassa uudet vastustajat, haastavammat pelit ja tavoitteita. Nyt mulla on aikaa keskittyä panostamaan siihen, että kehityn pelaajana, maalivahtina. Tutustun mun joukkueeseen, joka toivottavasti tulee joskus jossain vaiheessa olemaan mulle yhtä läheinen kun Pato. Aloitin myös käymään salilla, joka on tuonut kivaa vaihtelua arkeen ja oon hurahtanut siihen täysin. Mun urheiluelämästäkin voisin kertoa tarkemmin jatkossa omassa postauksessaan, jos tää mun kokeilu pitkän tauon jälkeen kirjoittaa, onnistuu.
Mä seurustelen edelleen ja viime lokakuussa tuli 2 vuotta täyteen! Mulla on edelleen säilynyt mun ihanat ystävät. Asun edelleen samassa paikassa ja kaikki on muutenkin ihan hyvin. Mä lähden 17.12. Ranskaan, josta voisin kirjoittaa tarkemmin myöhemmin kanssa. Ehkä jo parin päivän sisällä, koska se syy miksi mä lähden sinne, on kyllä sen arvoinen, että haluisin sen teille jakaa.
Mutta, se mikä tässä koko kirjoittamisessa oli pointtina. Jos tähän on joku nyt eksynyt jostain päin maailmaa lukemaan. Kiinnostaako sua jatkossa seurata mun elämää ja tekemisiä? Kertokaa mulle. Jos on jotain mistä erityisesti haluatte kuulla, kertokaa :-) Jahei, jatkanko mä tästä blogista vai alotanko kokonaan puhtaalta pöydältä? Mulla on tällä hetkellä erittäinkin kova innostus ja kiinnostus kirjoittaa teille, toivottavasti teistäkin jotakin kiinnostaa. Voitte laittaa myöskin teijän kuulumisia tai muuten vaan kertoa jos on jotain kommentoitavaa. Ja nyt täytyy vielä lopuks sanoa, että tää oli ihan sairaan siistiä kirjoittaa pitkästä aikaa ♥ Ainiin! Ja hyvää itsenäisyyspäivää kaikille!
-Pilvi
22938679844_8d96527cde_o

5 kommenttia:

  1. Ihanan asiallista tekstiä ja siitä huokui aito kiinnostus kirjoittamista kohtaan! Jatka ihmeessä kirjoittamista tähän blogiin ja unohda "puhtaalta pöydältä aloittaminen", koska täällä on jo niin paljon kaikkea susta ja pienet blogitauot on täysin sallittuja eikä sen takia tarvitse uuden blogin aloittamista miettiä :) Ja hitto soikoon kerro jo tosta Ranskasta, koska täällä heräs ainaki yks kiinnostunu ihminen! :D MITÄ JA MIKS? Ja haluun ehdottomasti myös kuulla sun mietteitä lukiosta niin yleisellä ku yksityiskohtaisemmalla tasolla. Voiks esim. tehä vanhoista vähä laajemman postauksen? Okei, kiitti ja can't wait! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos paljon! Kyllä tää vanhaan blogiin jatkaminen kuulostaa paremmalta, kunhan vaan saan ajan kanssa vähän siivottua tätä blogia ja ulkoasua vähän päivitettyä :-) Ja mä julkasen huomenna postauksen mikä on pohdintaa siitä mitä Ranskassa mun pitää pohtia. ;) Ja huomisen postauksen jälkeen varmaankin on jo pakko selittää mikä kaiken takana on.
      Kyllä mä voin lukiosta kirjottaa ja ihan varmasti kirjotan vanhojen tansseista oman postauksen! :-)

      Poista
  2. Kiva tietää että sulle kuuluu hyvää! Ja kiva pitkästä aikaa lukee sun blogia!:)

    VastaaPoista

Kommentoikaahan asiallisesti, kiitos :-)